Kurumsal kimlik tasarımı, faaliyet gösterdiğiniz sektörde bende varım diyebilmek için yapılan imaj
çalışmalarıdır. Kurumunuzun kendini ifade etme şeklidir.
Kurumsal kimlik tasarımı, kurum duruşunu ve başarısını temsil eder.
Ayrıca kurumunuzu güçlendirir ve
rakiplerinizden ayrılmanızı sağlar. Müşterilerinize kalite ve güven çağrışımı yapar.
Bir firmanın reklam yatırımlarının başarılı olması için yapılabileceklerin başında gelen çalışmalardır.
Logo, antetli kâğıt, zarflar, kartvizit, bloknot, katalog, broşür, fatura, irsaliye, makbuz, dijital reklamlar, araç giydirme, bina cephesi ve iç tasarımı ve
firmanızda kullanılan her türlü araç gereç kurumsal kimlik tasarımı kapsamındır. Bu kapsamda şirket içi veya dışında kullandığınız tüm materyalleriniz yeni
imajınıza göre en baştan düzenlenir.
İstenilen etkide bir pazarlama iletişimi için birçok yaratıcı strateji geliştirilebilir. Tanıtıma yönelik stratejinizi belirlerken unutmamanız gereken bir diğer önemli konu da, pazarlama iletişiminin bir bütün olarak ele alınması gerektiğidir. Yani, pazarlama iletişimi için sadece tek bir mecrayı kullanmak, tüketicinin şirketi doğru tanımasını engelleyecektir. Bu aşamada ele alınacak bir kurumsal kimlik çalışması, müşteri tercihlerini direk etkileyebilme becerisini sağlayacaktır. Kurumsal kimlik çalışması, marka yaratma sürecinin ilk ve en önemli adımlarından biridir.
Kurumsal Kimlik Detaylı Bilgi Hattı : 0554 992 51 21
Kurumsal kimlik tasarımında temel unsur “Logo Tasarımı” dır. Logo renklerinin her
durumda aynı değerlerde değerlendirilmesi ve basılması, kullanılan yazı karakterinin hiçbir zaman değiştirilmemesi esastır.
Logo da olduğu gibi, kurumsal kimlik’te firmanın imajını koruyarak tüketici’nin aklına kazır. Bütün bu öğeler gerektiği şekilde
profesyonel olarak yerine getirildikten sonra, müşterilerilerine güven veren bilinçli bir firma imajı ile yolunuza devam edebilirsiniz.